RE: galvanicky oddělený zdroj 9V pro ICL 7106

Sobota Červen 21 18:18:35 CEST 2008

No, děkuji za návrh ale vzhledem k tomu, že to bude bastlík pro soukromou potřebu, nechci kupovat něco za 300 Kč.
Spíše jsem si myslel, že najdu jenom návrh toho jednoduchého oscilátoru s malým hrníčkem. Namotat pár závitů už zvládnu.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Saturday, June 21, 2008 6:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: galvanicky oddělený zdroj 9V pro ICL 7106

Jedno z katalogových zapojení MC34063, či něčeho podobného. Ale nejrychlejší je koupit hotovej malej DC/DC.

PH

From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz> Nemáte prosím někdo vybastlen zdroj pro napájení ICL 7106 (3,5 místný
voltmetr) parametry U= 6 - 15 V, I = 1mA (při U = 10V). Neboli jenom takové lechtátko, ale potřebuju ho mít galvanicky oddělen od zbytku přístroje, který má vlastní napájení cca 50V. Představuji si ho jako jednoduchý oscilátor s cívkou (primár) a na sekundáru jenom usměrňovač a zenerku - odběr toho měřidla je vskutku mizivý.
Já vím  že je to jednoduché a už to "někde" vyšlo aspoň stokrát ale potřeboval bych to slepit rychle. Nebo aspoň funkční odkaz, děkuji moc.