OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Červen 21 17:13:02 CEST 2008

Jenze hlavni argument pro myto byly drahe dalnice.
Coz je nesmysl. Spocitejte si naklady na tunu nakladu na D1 (100 000 aut denne) a na horske ceste v narocnem horskem terenu (100 aut denne). Dalnice bude urcite levnejsi. Navic myto odklani provoz na obecni cesty z cehoz nemaji radost jak mistni domorodci a predevsim obecni pookladna.
Michal
  ----- Original Message -----
  From: Petr Simek
  To: HW-news
  Sent: Saturday, June 21, 2008 4:49 PM
  Subject: Re: OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

  On Sat, 21 Jun 2008, Michal HW wrote:

  > Myto by mohli zrusit aby ulevili autodopravcum. Je to zcela zbytecne a drahe vybirani dalsi dane.

  Nesouhlasim. Osobak jedouci po silnici ji v podtstate nijak neposkozuje
  jen nanasi 'gumovou' vrstvu. Hlavni nicitele silnic jsou tezke nakladaky
  a pocasi. Takovy nakladak ma 5x vetsi spotrebu paliva nez osobak, takze
  na spotrebni dani zaplati jen 5x tolik co osobak ale komunikaci opotrebi
  tisicinasobne. Takze nejaka forma myta je spravedliva zalezitost jak
  vybrat vic od tech nejvetsich poskozovatelu silnic.