Eagle - zadne knihovny s prvky pri ADD

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Červen 21 16:40:29 CEST 2008

Dobry den

preinstaloval jsem pocitac z W98 na WXP. Znovu jsem nainstaloval Eagle.
Pak jsem mu preplacl adresar s projekty tim z puvodniho pocitace a
dokopiroval svoji knihovnu prvku do lbr adresare.

Do svych projektu se dostanu ale kdyz dam pridat dalsi prvek do schematu
tak nemam na vyber zadnou knihovnu. Ani v nove zalozenem projektu.
Nevite kde se stala chyba ze mi eagle nenabizi ty knihovny z adresare
lbr jak to delal driv ?

Jedine co se mi podarilo je v tom schematickem editoru dat library->use
a nejakou vybrat. Ty vybrane to pak nabizi, ale je to docela opruz
delat to u kazdeho projektu.

Nevite jak to prepnout na puvodni chovani ?