OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Červen 21 15:41:19 CEST 2008

 21.6.2008, 15:38:00

Ponekud se zapomina, ze na soucastnych vysokych cenach nejen ropy a i
jinych komodit se merou nikoliv nepodstatnou podileji i
strategicke/investicni/spekulativni (vyber dle libosti) nakupy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz