Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Červen 21 14:58:44 CEST 2008

Mam na te desce tolik veci, ze SPI uz nezbylo zadne, seriak je 1x, I2C
je vyvedeno a interne uz je na nem EEPROMka a RTC. Takze radeji napisu,
co mam, treba potrebujete periferie pro neco, co uz na desce je:

AT91SAM7SE512 (ARM7TDMI, 512kB FLASH, 32kB SRAM, bezne pracuje na 48MHz
z duvodu pouziti USB device)
64MB SDRAM (32bit)
512kB SRAM (16b)
Grafika pres XC95288XL + 2x 512kB SRAM, rizeni LED podsviceni displeje,
mozno pouzit i jinak nez jako grafiku, mozno 16b i jen 8b data na sbernici
LCD 640x480x18b, zapojen ohledne barev jako 16b, idealni pouziti jako 8b
+ touch, na desce konektor pro pripojeni displeje plochym kabelem
ADS7846E pro snimani touche, privazane pres SPI + moznost generovat
preruseni, jeden externi vyvod ADC
Zvuk TLV320DAC23 - pouze audio out, mozno primo pripojit sluchatka,
pripojeno k SSC a SPI, jack
RTC PCF8563T zalohovana baterii CR2032 v drzaku, na I2C
EEPROM 32kB na I2C
VNC1L - vyveden 2 USB host pro USB klicek, klavesnici, USB<>serial od
FTDI atp., pripojeno k SPI
Slot pro SD CARD (MINI) - pripojeno pres SPI
Vyveden USB device s detekci pripojeni
Na konektor vyvedeno 3.3V, 5V, GND, I2C (SDA, SCL) - 3.3V,  4x PWM -
3.3V,  4x ADC 0 az 3.3V,  COM (RXD,TXD) - 3.3V.
Vyvody PWM a COM lze pouzit i jako 6 univerzalnich GPIO
Vyveden JTAG - 20pin
Napajeni desky 5V stabilizovanych (pulzni adapterek do zdi)
Napajeni opatreno vratnou pojistkou 1.1A, mozno jak zamkovym konektorem,
tak souosym napajecim konektorem (vystup adapteru)
Rozmer desky 205x120mm

Je to delano pro specifickou aplikaci i kdyz jine pouziti to jiste ma,
takze pokud takhle zapojite AT91SAM7SE512, zjistite, ze moc IO Vam fakt
zbyt nemuze a muzete bud nekterou z tech veci ozelet a nebo pouzit jiny
typ CPU ;). Pokud neceho chcete vice a nebo neco nepotrebujete, na
zakazku se da pochopitelne udelat cokoli, ale pro jeden kus se to jiste
tezko vyplati - pokud sam nemate superzakazku, kde je to z nejakeho
duvodu nutne a zaplati se to.

Na druhou stranu mam skladem tohle:
http://www.siliconbrain.biz/produkty/ARM/SB-SAM7S256.PNG
za cenu 798Kc (cena je vcetne DPH). Je to az na tu externi sbernici
hodne stejne jako AT91SAM7SExxx a vsechno nutne uz je zapojeno, takze
jak Vam takova vec vyhovuje, muzete zjistit velice rychle a levne. JTAG
do USB pak prodavam za stejnou cenu pod nazvem MiniJTAG a navod k jeho
vyrobe uz vysel zde:
Na strance: http://www.siliconbrain.biz/produkty/start_arm.htm

--
Jiri Bezstarosti