Modelarska: USB - gameport redukce

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Sobota Červen 21 13:07:59 CEST 2008

Dne Thursday 19 of June 2008 20:52:27 Michal Brzek napsal(a):
> Gameport bude fungovat... Je to jen obycejny A/D a D/A prevodnik. V te
> jakobyvysilacce jsou zapojeny jen packy (potecniometry). Ja bych se
> kompatibility absolutne nebal.

No ono zalezi spis na tom programu.
Jestli je to neco moderniho nemel by asi byt problem, protoze v poslednich
letech i windows odlisuji striktne kernel a userspace. To znamena, ze kdyz
chce nejaky program pracovat s gameportem, zavola na to prislusne funkce
jadra a to uz si samo obstara jak pristupovat na samotny hardware.

Jestli je to ovsem nejaka DOS/W95/W98/WME vrazda, tak tam je mozne ze program
primo sahal na hardware a pak jste s USB gameportem v pr--li.
(Vyjimky se najdou i pro WNT+ a koneckoncu i pro linux, kdy se nejakou
spinavou technikou na ten hardware programy dostanou)

Jakub Ladman