OT Prekvapeni s DMC-FZ18:-)

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Červen 21 12:11:12 CEST 2008

> osobne - coz mi na takovy komercni sunt pripada neuveritelnne. Blahopreji

Jojo, taky me tento tyden FZ18 prijemne prekvapila. Pujcil mi ji na
chvilku kamarad (pred tim jsem ji mel jen par minut a spise jsem se
dival jak se ovlada protoze krome protejsiho baraku nebylo z okna co
fotit) a cvakl jsem par fotek s dobry zjistenim, ze preci jen se mezi
kompakty jeste stale vyrabi neco co se da nazvat fotakem. A ted ta fotka
Jupiteru a jeho mesice to potvrzuje, navic je to podle vyjadreni PH
foceno v Praze z vrchu Baba tedy pomerne silne okolni svetlo. Uz dlouho
mam dojem, ze Panasonic udelal dobre kdyz vsadil na objektivy Leica.

> Příště to budu muset zkusit do rawu, třeba to bude ještě lepší.

RAW doporucuji ale v tomto pripade nevim jestli to bude mit vyrazny efekt.

Pavel