OT Prekvapeni s DMC-FZ18:-)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Červen 20 22:07:11 CEST 2008

Kontrast jsem zvednul cca na dvojnásobek.

Zajímavé je, že původní obrázek vypadá na displeji foťáku tak, jako na
monitoru ten upravený. Na monitoru ten vzdálenější měsíc (snad Callisto)
skoro vůbec není vidět.

Vůbec nejlépe ovšem vypadal na displeji při manuálním ostření. Při kratší
expozici prozměnu nebyly vidět měsíce, ale občas se na okamžik objevil
náznak pruhů.

Neupravený (jen vyříznutý) přikládám teď. Pro srovnání jsem tam vložil ještě
obrázek Jupiteru při 1/320 s.

Příště to budu muset zkusit do rawu, třeba to bude ještě lepší.

PH

From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
Je to Jupiter to je jiste. Spis by me zajimalo jak dalece jste vytahoval
gamu. Ta expozice se mi zda celkem "podexponovana".

Chystam se na neco podobneho se Sony A700 a jsem zvedavej jak dopadne s
sumem a take jak mi bud ekreslit objektiv - mam ekvivalent kinofilmu
450mm - takze celkem podobne co ta FZ18.