O riadenej destrukcii cipov

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Pátek Červen 20 21:57:28 CEST 2008

B> A pri potisku filmu pro predlohu DPS to taky vadit nebude? Mit kropenatej
B> plosnak -a jeste s identifikaci majitele- by se mi moc nelibilo :)

Predpokladam, ze predloha DPS sa tlaci len ciernym tonerom. Pri
monochromatickej (CB) tlaci sa zlte bodky netlacia. Takze problem
odpada.
Ak by ste tlacili prelohu farebne, tak neviem ci by tie bodky
bodky vadili. Su velmi male a s krytim to asi nebude bohvie co, fakt neviem ...

B> A kdyz jsme u te identifikace - kdyz si kupuju barevnou tiskarnu, tak
B> prodejci predavam sva osobni data, nebo jenom penize? Pokud jen penize, tak
B> se docela blbe dohledava konkretni tiskarna, ne? A pokud osobni data, tak
B> asi pujdu nakupit jinam...

Pri predaji nam nevyplyva ziadna specialna povinnost. Takze ak beriete
na fakturu, vieme vsetko o firme. Ked to kupi zakaznik z ulice na
hotovost, tak tu stopa konci a dohladanie je v rukach Sherlocka s
doktorom Watsnom. :-)
Tiez som sa zamyslal, ci dat vtedy tomu policajtovi info o
odberatelovi. Ale povedal som si, ze je to snad krocik k vyrieseniu
nejakych darebakov.

IK