Doporucte vterinove lepidlo?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Červen 20 20:18:59 CEST 2008

Jestli mohu doporucit tak zkuste tohle:

http://www.inovation.cz/dev/index.php?option=com_phpshop&page=shop.browse&category_id=e8c0a20810a1603b922889a4f66a3d0b

AL-FIX mam snad uz 5 let v jedne flasticce a krome toho, ze lepidlo
trochu zezloutlo a flasticka ztvrdla tak je stale pouzitelne. Pozor asi
to neni beznej kyanokrylat, protoze na nej nefunguje beznej modelarskej
aktivator.

Jinak ty cajky co jsou na tom webu jsou fakt kouzelne veci, sice drazsi,
ale opravdu zazracne. Treba ten StripFix jsem videl v akci a po slepeni
dvou plechu k sobe malym kouskem jsme to dva rvali od sebe a meli co
delat to roztrhnout.

Radek Vicek