Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 20 18:02:04 CEST 2008

Akorat se u vlastni desky k i.MX31, musi clovek vyrovnat s jejich
pouzdrem. Jsou ve dvou provedenich, pricemz to mensi (kulicky v rastru
0.5mm) mi uz pripada jako des a hruza a ani nemam s deskami pod tohle
zadnou zkusenost. Jiste, ma to mezery, aby to nebyl az takovy des, ale
zrovna bastl pouzdro to tedy neni.

--
Jiri Bezstarosti