OT "ekologie" a pod (bylo O riadenej destrukcii cipov)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Červen 20 17:25:11 CEST 2008

:-) s tím Kjoto jsem měl průběh prakticky stejnej...

Mimochodem nedávno jsem se dozvěděl, že stejnej nesmysl byl i Montrealský
protokol. Mořské organizmy totiž produkují asi řádově víc freonů, než
lidstvo v době jejich největšího rozmachu.

> Qui bono?

Aspoň u těch freonů je to celkem jasné - čirou náhodou zrovna v době okolo
jejich zákazu vypršely klíčové patenty jedné americké korporace..

PH

From: "Jaroslav Lukesh" <lukesh@seznam.cz>
No to je dané americkým justičním systémem - ačkoli má svá silná negativa,
ve věcech svobody rozhoduje (zatím) správně. Otázka je, jak bude rozhodovat,
až se do poroty dostane Murdochovskými médii vymydlená populace.

CO sse týče RoHS, tak by se v US určitě někdo našel, kdo by to dal k soudu
jako ohrožení zájmů USA, podobně jako dali k soudu Cern kvůli tomu novému
urychlovači. Ač jsem před lety nadával na to že nepodepsali Kjoto, tak musím
říct, že měli mnohem lepší informace, než zbytek světa... Naopak, čistší
vzduch dnes už způsobuje daleko rychlejší ohřívání, než by udělal špinavý
"se skleníkovými plyny". Přijde mi to, jakoby Evropa byla totálně prohnilá,
v US je to zatím jen mocenská špička. Správná otázka zní Qui bono?

From: "Pavel Hudecek" <phudecek@tiscali.cz>

Hm.. zatímco v USA se proti kurvítkům alespoň občas bojuje, EU je naopak
mezinárodně vynucuje... (RoHS)