Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 20 16:56:56 CEST 2008

Neni to takova hruza, i kdyz casu neco takoveho sezere neskutecne, uz
mam neco podobneho take naroutovane, takze jen nechat vyrobit desku a
jedem. SDRAM mam zapojenou jako 32bit a je ji 64MB (v uvedenem linku je
16bit/32MB), zdalo se mi to vyhodnejsi. Zase tam ale nemam temer zadne
konektory, je to modul v DIPu a konektory se umisti az na desku, ktera
to nese. Co na te me desce je ohledne konektoru, je slot pro SD kartu a
JTAG. Je to zkratka tak, abych pripojil napajeni a mohlo to chodit. Sit
jsem jen vyvedl vyvody z AT91RM9200, mohu chtit zkouset ruzne chipy pro
sit a nebo ji nekde nemit vubec a tak jsem povazoval za ucelnejsi, to na
desku vubec nedavat (treba z hlediska spotreby energie). Osazena je
zakladni nutna bizuterie, jako veci pro USB, krystaly, stabilizace
napeti jadra atd. Zakladni nabootovani je z AT45DB081 na desce, takze to
cucne 1MB, coz staci k tomu, aby uz systemek dale mohl pouzit SD kartu k
napusteni neceho vetsiho. Rozmer me desky dvoustranky je 106x79mm a piny
jsou jen jedna rada na kazde strane. Externe jsem nevyvadel sbernici,
pri spatnem pouziti to totiz muze vadit dobre funkci SDRAM a co nelze
pripojit, nelze pripojit spatne ;). Pro aplikace, kde by se ta sbernice
ven chtela, to proste neni urceno - ma to byt neco jako vetsi MCU, tedy
v nejjednodussim pripade pripojim napajeni a jedu - pochopitelne po
pripojeni periferii, ktere to ma vlastne ve vysledku ridit ;).

--
Jiri Bezstarosti