ATMEGA164P a BODLEVEL

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Červen 20 16:18:26 CEST 2008

Mohu Vas ujistit ze tam resetovaci obvod, byl, tezko
rict proc ten vnitrni ma na to daleko lepsi vliv. Dokonce
i v softu bylo osetreno aby se nahodou nedostal do toho
kodu, ktery prepisuje flash. Nicmene to byla fakt nejaka
vydarena serie.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 20, 2008 2:06 PM
Subject: Re: ATMEGA164P a BODLEVEL

TO JE PRETO LEBO NEPOUZIVATE PORIADNY RESETOVACI OBVOD!!!!!

Ked vam chodi napajanie a trebars aj signaly na nohach kadetade, tak ten
jednocip moze hocikedy vbehnut do programovacieho rezimu. EEPROM sa zase
typicky "sama" prepise preto lebo pri znizenom napajani bezi procesor dalej
ale vykonava same sprostosti.

Ten BODLEVEL to je taka nahrazka resetu.

<sprosta sebareklama> http://www.efton.sk/misc/reset.pdf </sprosta
sebareklama>

wek