Doporucte vterinove lepidlo?

Evzen Horna ehorna@vision.cz
Pátek Červen 20 14:47:06 CEST 2008

Dobry den,

velice dobre zkusenosti mam s lepidlem Loctite Super Atack. Jeste se mi
nestalo, ze bych nepouzil cely obsah tuby, uzaver se nikdy nezalepil. Cena
50-60Kc. Dobra jsou i modelarska lepidla. Konkretne jsem byl velice spokojen
s ridkym vterinovym lepidlem od HVP model. Po otevreni vydrzelo snad rok
mozna i vice, nez jsem jej spotrebova. Baleni je mala lahvicka. Cena kdysi
davno snad kolem 80Kc.

EH

----- Original Message -----
From: "k.novo" <k.novo@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 20, 2008 1:17 PM
Subject: Doporucte vterinove lepidlo?

Muzete mi doporucit vterinove lepidlo, presneji nejake baleni vterinoveho
lepidla u ktereho lze lepidlo presne davkovat, lepidlo "nezasycha" v
davkovaci pipete a podobne.
Vterinove lepidlo je kyanoakrylat a celkem an tom asi neni moc co vymyslet,
ale tak nejak me jiz nebavi vyhazovat 3g z 5g baleni jen protoze je nedokazu
vydolovat ci se cely oblemcat lepidlem, protoze nejdrive nic netece a pak
vytece pul lahvicky.

Dekuji
K.N.