Doporucte vterinove lepidlo?

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Červen 20 14:42:50 CEST 2008

Kupuju modelarske od HVP modell, stredne huste, tusim 20g (nebo 50? ted ho
nemam v ruce), cena kolem 60Kc (ted jim nejede shop a Pecka, u ktereho ho
normalne kupuju, ho na webu nema).

Zatim se mi nestalo, ze bych musel nespotrebovane lepidlo vyhodit - fakt
ovsem je, ze nekdy zatuhne v tom kapatku, takze ho nabiram rovnou z te
lahvicky. Funguje velmi dobre i pote, co zhoustne.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Ales Filip" <nostromo@khnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 20, 2008 2:21 PM
Subject: Re: Doporucte vterinove lepidlo?

Já je kupuju u větnamců za 2Kč. Většinou jsou na 2 použití - poprvé
propíchnout zalepit, zavřít. Podruhé otevřít, zalepit a zahodit :-)
Myslím, že to zase není tak drahé lepení. Než kupovat nějaké super
vteřinové lepidlo např. za 150Kč v lahvičce, která stejně těch 150
zalepení nevydrží.

--
Aleš Filip