Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 20 14:29:17 CEST 2008

Jo vratme se k tomu.

Muj nazor je, ze jsem mel jit do ARM9 ve chvili, kdy jsem zacal stavet
vetsi sytemek se vsim moznym okolo. Dnes je zbytecne plakat nad rozlitym
mlekem, sve pouziti to ma i s AT91SAM7SE512, ale s AT91RM9200 by se mi
to dnes libilo vic. Proto jsem se snazil Vas privest k uvaze, zda kdyz
uz tomu budete obetovat tolik casu a prace, zda se nevyplati jit o
celkem podstatny zdibicek nahoru.

Pochopitelne je to jen na Vas, berte to jen jako nazor cloveka, ktery uz
takovou vec postavil a tu hromadu casu tomu dal a je Vam schopen a
ochoten, pochopitelne pokud budete mit zajem, s tim helpnout, treba
alespon radou, nejakou tou hure dostupnou soucastkou atp., pokud
samozrejme budu vedet nebo mit.

--
Jiri Bezstarosti