Doporucte vterinove lepidlo?

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pátek Červen 20 14:21:40 CEST 2008

Já je kupuju u větnamců za 2Kč. Většinou jsou na 2 použití - poprvé
propíchnout zalepit, zavřít. Podruhé otevřít, zalepit a zahodit :-)
Myslím, že to zase není tak drahé lepení. Než kupovat nějaké super
vteřinové lepidlo např. za 150Kč v lahvičce, která stejně těch 150
zalepení nevydrží.

--
Aleš Filip