Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 20 14:14:28 CEST 2008


Vzdyt tady debatujeme o vsem moznem, takze na jednu starnu tady 
rozebirame to nejlacinejsi technicke reseni a na druhe strane se bavime 
o supernabouchanych kouscich. Osobne nevidim naprosto zadny problem si 
hrat s obojim, oboje najde sve uplatneni. To, ze lacina grafika bude 
pouzitelna jak s nejlacinejsim osmibitem, tak s nejnabouchanejsim 
32bitem, je v tom problem, kdyz bude pro konkretni ulohu stacit ? Server 
na PC muze byt take supernabouchana masina a grafika u nej muze byt 
proti hernim kouskum uplne siditko a ucel to plni.

To, ze se zde zminuji o ARM na hornim konci, prece jeste neznamena, ze 
nemohu pouzivat i ty na opacnem konci. Zadny cil jsem si nestanovil, 
popisoval jsem grafiku, kterou jsem kdysi stvoril a co by s tim slo 
udelat. Ze se tady pak bavime o pricipech, co by slo a jak, jak by to 
bylo slozite a proveditelne, vzdyt to je cele spise akademicka debata. 
No a ze se tohle vlakno rezestoupilo do nekolika vzajemne se 
prolinajicich veci (od nejnizsich po nejvyssi), to je tady snad normalni.

Dnes rano mi kluk ukazoval video na PDA s 200MHz S3C2410, 1GB SD kartou 
a OS Win. Nebyl to zadny zazrak, sirokouhle video, kde obraz zabiral 
plnou sirku 320bodu a odhadem pulku vysky z rozliseni 240bodu, jelo tak 
5 snimku/sec. Pak mi ukazoval druhe video, v podobnem rozliseni a bylo 
to i koukatelne. Ta videa mela ruznou kompresi. Celkove ale opravdu 
zadny zazrak. Proti tomu, co jsem pozoroval na S3C2440/400MHz s Linuxem, 
to byl fakt sileny rozdil. Pro realne posouzeni by to chtelo udelat 
korektni testy, stejne rozliseni, posoudit na obou OS, stejnou kompresi 
videa atd., ale s tim si ted hrat neminim.

--
Jiri Bezstarosti

Jan Waclawek napsal(a):

>Tak ja uz tomu nerozumiem, o co vam ide. Treba si stanovit nejaku konkretnu ulohu a tu riesit, a nie machrovat s mpegom a megahertzami a linuxom.
>  
>




Další informace o konferenci Hw-list