O riadenej destrukcii cipov

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červen 20 10:36:18 CEST 2008

Ano, toto je klasicky "arms race", zlodej/policajt, hacker/security expert atd. Nadejat sa ze existuje jednoduche a permanentne technicke riesenie je naivne; jedine riesenie je nespoliehat sa na klucovu suciastku ci system. Ten masinkver by mal vediet strielat aj ked mu na dialku odpicnu fullautomaticke zameriavanie; to lietadlo by nemalo padnut ked preleti okolo 10MW vysielaca Slobodnej Europy.

Aj ked ja osobne by som bol radsej keby ziadne masinkvery uz nikdy nikde nestrielali a lietadla len vozili ludi a tovar, ale to bohuzial je asi len moje zbozne zelanie...

wek