Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 20 01:55:33 CEST 2008


Myslim si, ze tu obrazovku ARMem 30x za sekundu v klidu celou prepisu a 
to tady prece dost dobre staci, tak na co velike a drahe CPLD a nebo 
dokonce FPGA, nebo ne ? Uznavam, je to trosku nevyvazene, od CPU chci 
divy a od grafiky skoro nic, ale kdyz je to nejsnazsi a nejlacinejsi 
reseni, proc to tak neudelat, at ten dravecek ARM pekne maka ;). Nakonec 
ta grafika je z pohledu rozhranni jen kus pameti a ten CPU (MCU) je na 
to staveny, aby s tou pameti delal co umi, takze kdyz budu chtit divy 
jineho razu, vezmu ARMy dva, jeden jako graficky procesor nad tou 
videopameti a druhy ho muze zasobovat prikazy a to pak uz klidne i po 
SPI a nebo propojenim jejich sbernic pres kus sdilene pameti (staci kus 
bufferu). Budu pak mit funkci jak maku, rychle to, vzhledem k tomu co to 
je, bude az az a na jednoduche koncepci toho grafickeho konce se nic 
nezmeni. Nakonec tak zcestna myslenka to asi neni, 2 ARMy, kde jeden je 
grafickym procesorem, pouzivaji herni konzole od GamePark - zadna 
novinka ;).

Jak ctes, nijak neplacu, ale premyslim trosku jinym smerem nez ty.

--
Jiri Bezstarosti

>A rovno je v tom schovany aj ten scroll. Chce to len trocha sa zamysliet a neplakat nad "univerzalnostou".
>
>wek
>
>
>_______________________________________________
>HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
>Hw-list@list.hw.cz
>http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>  
>




Další informace o konferenci Hw-list