Vyvojova deska pro ARM

nesvacil@posys.eu nesvacil@posys.eu
Pátek Červen 20 01:31:09 CEST 2008

> Pro staticky obrazek si myslim, ze to co pisete je dostatecne, ale pokud
>ma byt neco hejbaciho ... s minimem usili tj. nepsat na nizke urovni
>graficke operace, tak to slavne moc nebude.

>Protirecite si: nie ste ochotni investovat do custom videoprocesora ani do
>softwaru,
>ale chcete netypicky nizky odber ci cenu. Tie PC su az neskutocne lacne na
>to co
>vedia, a to mnohych ludi uplne zzdezorientuje...
>wek

Tomu nerozumim. Ja jsem napsal reakci na  S3C2410 i s SDRAM, ze je
postacujici na grafiku. Tvrdim jen, ze urcite je postacujici,
ale na statickou. Je rozdil jestli ta grafika ma byt nejak rychla, pak si s
timo nevystacim. Prave jsem uvedel, ze i na Pentiu Vortex s 200 MHz
to take rychle neni, tak tim spis pokud pouziju S3C2410 i s SDRAM, tak
rychlost nedotahnu. Pro rychlost grafiky potrebuji vetsi vykon nejen
na vykresleni obrace, ale i na jeho zpracovani procesor, sbernice a pripadne
videoprocesor. Tak jsem uvedl, ze http://www.pcengines.ch/alix1c.htm by snad
mohl byt lepsi.
To je obecne k problematic LCD. Je sice pekne, ze si vyberu LCD s nejakym
rozslisenim, ale dotahnout do nej grafiku z nejakeho maleho vykonu neni
zrovna rychle reseni
a to rychle jak na vyvoj, tak na rychlost pohybu te grafiky. Muze jit jen o
posun okna na obrazovce, atp. .

Jirka