Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 19 19:28:00 CEST 2008

Jasne, ale trosku mi to koliduje s nejjednodussim resenim. V tom totiz v
jednu chvili uvolnim sbernici k videoram a zapisu obsah zachytnych
registru (adresa i data jdou mimo CPLD), pak ji zase prevezmu CPLD a ctu
8 bodu a to stale dokola. Takze vzdycky 3 faze oscilatoru ctu pro
zobrazeni, 1 fazi mam uvolnovani sbernice, 3 faze zapisuji a 1 faze zase
pro uvolneni sbernice. Tim vzdycky behem cteni nactu 8 bodu a pokryju
tim potrebu tech 8 fazi pro zobrazeni.

Jenze pokud posunu zobrazeni, musim posunout i kam zapisuji, abych mel
stale horni levy roh zobrazeni na zacatku adresniho prostoru videoram.
To je pomerne vyrazne zesloziteni. Kdyz ale uvazim, ze bych chtel
vykreslovat nejaka okenka, posuvem cele obrazovky si stejne moc
nepomuzu. Takze je to dobre akorat pro ciste textovy rezim pres celou
obrazovku a nebo pro grafiku ve stylu "raketka/auticko leti/jede nad/po
krajine a ta se posouva pod nim".

Myslim, ze posuv cele obrazovky ozelim.

--
Jiri Bezstarosti