Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 19 18:17:20 CEST 2008

Smutne, ale neresitelne. Zkuste si nekde na ulici koupit uvedeny monitor
a ten holy 3" displej. Monitor koupite na kazdem rohu, podavaji se toho
mraky, ale kolik lidi potrebuje ten holy 3" displej ? Nejsmutnejsi ale
na tom je, ze jakykoli Vas vyrobek s grafikou bude casto posuzovan
presne timhle stylem. Neco jako: "Co by za to proboha chtel, vzdyt za ty
prachy koupim slusny 24" monitor a tahle vec ma jen 5.7". Co za tim
vsechno je, proc to tak je, co v tom je a jakou praci to vyzadovalo, to
kazdemu zakaznikovi nedojde a nekterym to ani nevysvetlite a pak je
lepsi, pokud se ani Vasimi zakazniky nestanou ;).

--
Jiri Bezstarosti