Kde sehnat reprak

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Čtvrtek Červen 19 18:03:49 CEST 2008

Ja to mel naopak, ten muj byl vodivy az moc, misto cca 3,8 ohmu mel jen 0,4.
Nejak se tam ty zavity pospojovaly. P. Cimbala tvrdi, ze to previnul tak, ze
snesou vyssi zatizeni, nez nove. Na prani vymeni i papirove kostricky za
hlinikove atd. Proste udela ze stareho nove a lepsi :o).

Dík za info. Nevím co jim je, mechanicky vypadají OK, ale jsou taknějak
nevodivé...asi je někdo odvařil, je to z třípásmových beden. Sehnat stejné
asi není možné.
Mě nedávno opravoval 4ks 10" basáků (2 pasivní) pan Husák z Červenky. Super,
jenže toho má moc a obávám se, že bych na ty dva mrňousy čekal dost dlouho.
Tak jsem se domluvil s panem Štěrbou, http://www.rolay.cz/ že to zkusí.
Kdybych neuspěl, zkusíme to jinde.
Ještě jednou dík.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vladimir Nerud" <newlad@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 19, 2008 5:08 PM
Subject: Re: Kde sehnat reprak

Nepisete, jestli je shanite, protoze jsou "polamany", nebo proc. Kdyz se
zminujete o Valmezu, napadl me pan Cimbala z Krhové. To je hned vedle. Me
pomohl a opravil mi basak Tonsil    GDN/13/30/19, ktery se uz neda sehnat,
neb je Tonsil v Polsku v konkurzu a nevyrabi. Pro p. Cimbalu to nebyl zadny
problem. Zkuste se zeptat, bud do ni, nebo po ni.
Andrej Cimbala - http://www.ac-akustika.cz/
Vladimir

Tak zatim nic. Poslal jsem je do Valmezu panu Štěrbovi, třeba si s tím
poradí....
Ještě malý dotaz: neleží někomu doma mgf.  Al talíře 26,5cm DIN se zámkem
nebo tip, kde by se něco dalo sehnat?
(nevím jak se tomu v naší hantýrce říkalo, Němci mají název Bandteller nebo
Wickelteller).
Dál soukromně.
AZE