Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 19 17:09:52 CEST 2008

Ono i 640x480x8b na AT91SAM7SE512 netrva prave kratkou dobu, na video v
plnem rozliseni, i kdyz se nic nedekomprimuje a zobrazuje se obycejny
tok dat, uz je to proste pro video docela pomale. A to jde plnou HW
sbernici bez jakychkoli dalsich dratu za pomoci IO. Pro zobrazeni nejake
grafiky, tuknuti na touch a zobrazeni neceho jineho v pohode, ale pro
video to proste neni a tak i kdyz mam vydratovany 16b barvy z CPLD,
pouzivam jen 8b, protoze pro zobrazeni nejakeho procesu ty 8b barvy
bohate staci, video na tom nepojede a obrazky s barvami 8b jsou mensi ;).

On i pomaly MCU zvladne pismenka na rozsahlejsi grafice v pohode, je to
jen malicka cast obrazku. Ale beda jak prijde na posunuti celeho obrazu
(naplneni cele videoram), to je pak kazda videopamet velka a zaplat
panbuh za ubohych 32kB ;).

--
Jiri Bezstarosti