Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 19 15:51:11 CEST 2008

No jo, ale pro vetsinu lidi je pojem Jaguar vidinou luxusu. Kdezto tohle
za luxus bude povazovat malokdo, aby si to koupil jen proto, ze to je,
co to je a nebo jake to ma logo ;). Taky Jaguara si koupi spise hodne
bohati lide, ale technik ktery potrebuje napsat aplikaci v BASICu na
necem takovem, vetsinou k tak bohatym patrit nebude.

Ale myslim, ze si rozumime, jen ten priklad mozna nebyl nejlepsi ;).

--
Jiri Bezstarosti