Vyvojova deska pro ARM

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Červen 19 15:44:53 CEST 2008

Jeste bych se zeptal jaka je podpora u ARMu pro vicevlaknove aplikace. Napriklad jedno vlakno obsluha USB, dalsi sitove sluzby, dalsi data z UARTu...
Na PICu mam jednoduchy RTOS, v podstate na tom neni nic sloziteho - rozsekani programu na male useky. Ale u prevzatych knihoven to neni realne, bude to chtiit nejaky lepsi system.
Ono je pekne tam dat "kanon na vrabce", ale je to skutecne lespi? Stejne se to musi poradne vyzkouset, jestli to skutecne stiha pri plnem zatizeni. Pustit data do vsech UARTu, AD, spustit PWM a sledovat co se bude dit. Staci jedna spatne napsana knihovna a vykon je v haji. Mne se to stalo u PIC18 od Hitechu. Printf sezral 80mS na vypsani par cisel.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Jiri Bezstarosti
  To: HW-news
  Sent: Thursday, June 19, 2008 3:29 PM
  Subject: Re: Vyvojova deska pro ARM

  To prece vubec nevadi, grafika a klavesnice se pripichne k seriove
  konzoli za pomoci nejakeho MCU a muze to chodit. Jeste to ma tu vyhodu,
  ze kdyz se konzole odpoji, nic nezere. Ale to jsme se vlastne dostali k
  tomu, postavit neco jako VT100 terminal a to uz se zase dostavame k
  tomu, ze nejpohodlnejsi je pouzit jako takovy terminal cele PC. No z
  projektu uz toho moc nezbylo ;).

  --
  Jiri Bezstarosti