Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 19 15:24:30 CEST 2008

No prave ta cena je ta brzda. Predstavte si, ze to bude stat treba
4000Kc. Spousta lidi Vam okamzite rekne, ze za ty prachy muze mit celou
malou desku do PC (a maji pravdu) a ten zamer, k cemu je to dobre, uz
ani hodnotit nebudou a nebo jeste lepe prohlasi, ze nebudou podporovat
nejakeho vydriducha. Jenze male serie (a tady bych moc velke
nepredpokladal) stoji uplne neco jineho nez ty velke. A tak z bohulibe
myslenky vznikne plac nad vydelkem.

Mozna to jen vidim moc cerne, ale profik to nekoupi, protoze si poradi i
se zdanlive slozitejsim resenim (da na desku kus MCU, pouzije PLCcko
atp.), spousta firem nacpe PC i tam, kam zdaleka nepatri (klidne i k
jednoduchemu ovladani par pomalych stavovych signalu, myslim si, ze to
neni nic vyjimecneho) a amater za to zase ty penize neda. Jiste, najde
se par nadsencu, ale kdyz si vezmete, ze by na tom byt i jen 2 mesice
makal jeden clovek na full time, kolik je v tom utopenych penez, tezko
se veri tomu, ze by se mohly vratit. Takze se to da udelat asi jen jako
hobby projekt s tim, ze si clovek bajecne pohraje a ze kdyz to i neco
hodi, je prima ze jsem misto vecerni navstevy hospody, neco udelal ;).
Jen se to nesmi nikdy prepocitat na hodinovou mzdu a odecitat jakekoli
naklady, to by asi bylo hodne k placi.

Ale mozna nemam pravdu a nekdy vidim veci zbytecne moc cerne. To ovsem
ze sveho pohledu tezko posoudim, to chce externi pohled na vec ;).

--
Jiri Bezstarosti