Vyvojova deska pro ARM

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červen 19 14:26:31 CEST 2008

>Deska bude samozrejme profi, jinak se to snad ani neda. Navic kdyz si
>vezmete, ze takova deska vyjde na nejakych 200Kc (+ samozrejme podklady) i s
>potiskem, neni co resit.

Tak si to povime, az ji budete mit fyzicky v ruce. Muj tip je kolem
1000Kc/ks v male serii - ta deska totiz nebude nejmensi a nebo nebude
jen dvoustranna.

>S klasickou SDRAMkou jsem jich zapojili jiz radu a nikdy s tim nebyl u
>techto procesoru problem. 50MHz, na kterych procesor jede jde bez problemu.

To jsem si myslel puvodne taky, nez jsem provedl poradne testy. Ono
jedno selhani behem nejakych 20M cteni/zapisu bohate staci ;). Ale treba
jen ja mel vyjimecne spatny den na volbu typu a vzal jsem jediny jiny
nez doporuceny, ktery dela neplechu, to pochopitelne nemohu vyloucit ;).

>Jinak si myslim, ze ten SAM7SE je jiz dostatecne velky na takovou desticku a
>na programovani. 9260 je uz pro vlastni programovani temer nepouzitelny. V
>tom pripade uz je linux, nebo windows temer podminka a to neni ucelem desky.

A v cem je "temer nepouzitelny" ? Jako ze se snad na nem neda psat primo
na zelezo ? A proc bych mel potrebovat pro ARM9 Linux ? Rad se poucim. S
obojim se snad da pracovat stejne, nebo ne ? Nakonec myslim, ze ATMEL uz
zacal delat i nejaky ARM9 s integrovanou FLASH.

>Jak rikam, nebude to deska pro bastlire. Bude na to, abych na ni mohl
>napriklad predvest dekodovani MP3, praci s dotykovym displejem a podobne.

Myslim si, ze AT91SAM7SExxx bude vypocetni vykon chybet i jen pro
dekodovani MP3 softem. Ale jen muj nazor, nezkousel jsem to a nemusim
mit pravdu a jiste se rad dozvim, ze se zadarilo.

Preji mnoho uspechu (a to vazne, nemyslim to nijak ironicky), at je to
jak chce, ARM jsou opravdu moc bezva hracky pro velke kluky ;).

--
Jiri Bezstarosti