divná kopírka

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Čtvrtek Červen 19 13:09:33 CEST 2008

Ja sa s takýmto znečistením stretávam bežne u prístrojov,ktoré mi
prichádzajú na servis.Nie je to nič zvláštne,takto zaprášené sú
vnútornosti prístrojov,ak je umiestnený pár rokov v bežnom prostredí,
kde sa vysáva len zbežne,prípadne vôbec.Znečistenie býva i väčšie,na
hranách prichytené chumáče chlpov a podobne.Farba prachu vyplýva z
prostredia.Skúste rozobrať PC-čko, do ktorého nikto tri roky nestrčil
nos.Oproti tomu je tá kopírka sterilná.

 Peter