OT: Robotour - citatelsky dennik

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červen 18 22:24:00 CEST 2008

> Uz me sef pekne sprdnul, ze sem to zverejnil driv, ze to mel zverejnit prvne on oficialne :-(

To ako chce usporiadat nejaku tlacovku? Preco s tym vaha, vela casu na to nie je. Co mu moze vadit na tom ze sa to dozvedela pomerne uzka skupina ludi (z ktorych vacvsine je aj tak nejake oficialne vyhlasenie ukradnute) o niekolko hodin skor?

A odkial sa to vobec dozvedel, vari cita hw-list? Ak ano, preco sa neozve on sam?

> A bude to fiasko, nepredpokladam, ze nektery z tymu projede prvni usek :-)

Poobede som bol na skolskom koncerte mojho 7-rocneho syna, chodi na klavir. Skladba, ktoru hral, ma 4 (slovom: styri) takty. Zacal tonom, ktory tam nemal byt, ale potom to nejako zrovnal.  Ostatni ("vesmes" starsi) ucinkujuci mali tie useky dlhsie, niektori dokonca zdolavali usekov viac, vacsina z nich vsak niekolkokrat vysla z drahy a aj ostatni chodili krivojako, a to pritom tu drahu maju perfektne zmapovanu, s dorazom na kriticke miesta. No a nepocul som tam od obecenstva ziadne pohrdlive komentare ani posmesky, naopak, len samy potlesk a chvalu, a vsetci boli spokojni.

wek