OT: elektrony a doury

Galloth lordgalloth@gmail.com
Středa Červen 18 21:04:10 CEST 2008

Zdravim

18.6.08, Delphin <delphin@post.cz>:
> [...]

Podle me ma pravdu ten, kdo povazue i diry za nosice. Diry ve
skutecnosti sice symbolizuji jen absenci elektronu, ale pokud bychom
se snazili byt vzdy absolutne presni a detailni, tak bychom proste
nebyli schopni dnesni poznatky nijak rozumne vyjadrit ani s nimi
pracovat. S toho duvodu je treba zavadet ruzne urovne abstrakce a diry
jsou jednou z nich.

> Nosičem elektrického náboje vždycky byly výhradně elektrony a pozitrony.

A co protony? navic pozitron je anticastice, takze si myslim, ze ji
ani v modernich polovodicich moc nepotkame.

--
Jan Kastil
galloth@jabbim.cz