bitfield v avr-gcc

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Červen 18 20:15:02 CEST 2008

--- On Wed, 6/18/08, Tomas Dresler <dresler@hw.cz> wrote:

> Mrknete na tzv. bit-banding na jadre Cortex-M3 (ARM). V C
> nadefinujete pole
> u32[] bits na tzv. bit-band base adrese a muzete vesele
> adresovat az 1 MB
> RAM nebo periferii po bitech :)

Zaujimava vlastnost!

Opat je to vlastnost jadra, povedzme nie nepodobna priamo adresovatelnym bitom v architekture '51. Wekova otazka bola na priamu adresaciu bitov vseobecne, bez toho, aby to architektura podporovala (konkretne bola otazka na AVR-GCC). Dospeli sme k tomu, ze v C to nejde, tak som sa opytal aj na ine jazyky. Ciste pre inspiraciu, alebo poucenie, ako sa to da - ak sa to vobec niekde da.

miro