Plochy kabel (alebo co fyzik dokaze :-))

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Červen 18 16:49:57 CEST 2008

na klasicke kable hej, na opticke nie :-) Opticke idu rovno do 4 alebo
12 vlaknoveho prijimaca/vysielaca. Pouzivaju tie kable na vynesenie
signalu z jadra detektora, maju tam asi 10.000 kanalov a ide to
analogovo. Predpokladam ze kalibrovat to nie je zrovna zabava :-)
Ale myslienka samorezneho konektora na opticky kabel nie je zla :-P
b.