O riadenej destrukcii cipov

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Středa Červen 18 11:43:49 CEST 2008

Prace je s tim jak na kostele. Kdyz zadas jen vyrobu silikonu a k tomu masky
a nikomu nerikas co to ma delat...
Nedokazu si moc predstavit ze se v milionech a miliardach tranzistoru nekdo
reje.
Leda by na to sel od lesa a proste si neco pridal, co znehybni celou obludu
nezavisle na tom, co dela.
Pak si zas nedokazu predstavit, jak se do te obludy dostane spousteci (resp.
blokovaci) podnet, kdyz celkove se projekt bude urcite skladat z X
soucastek, ktere nemusi vyrabet tentyz vendor. To uz by musela byt
konspirace jak prase a spis bych to videl na sabotera uvnitr.

PK.