[OT] Dotaz

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Červen 18 09:44:35 CEST 2008

2008/6/18 Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:

> Prestan. Ak sa da opravit, nech si ju opravi. Toto je ta najzelenejsia vec ktoru moze v sucasnosti urobit.
>
> Navyse, co ak ma k tej osupanej a spinavej mysi citovy vztah? Nemusi byt kazdy taky materialista a pragmatik ako si Ty... ;-)

On Petr holt není inženýr, jelikož neopravuje rádio, které stálo 20
korun nebo zde myš, která už je odřená a špinavá ;-)

Viz.:

Inženýr jseš když:

    * je pro tebe těžké se rozhodnout koupit kytku milé nebo RAM pro
tvůj počítač.
    * jedeš na výlet lodí jen proto abys mohl nahlédnout do strojovny.
    * prodavač v obchodě s počítači není schopen zodpovědet žádnou ze
tvých otázek.
    * na leteckém dni víš přesně jak rychle padají parašutisti.
    * jsi koupil své ženě/přítelkyni k narozeninám CD-ROM drive nebo Palm pilot.
    * jsi schopný citovat slovo za slovem kterýkoliv díl Monty Python.
    * dokážeš psát na počítači rychlostí 70 slov za minutu, ale
nedokážeš přečíst vlastní rukopis.
    * pochválíš své ženě účes a použiješ přitom slovo paralelní nebo konkávní.
    * v Disneylandu tě nejvíce zajímá, jak vytvářejí efekty.
    * z rozbitých elektropotřebičů vždy schováváš přívodní šňůru pro
další použití.
    * máš více přátel na internetu než okolo sebe.
    * dokážeš z hlavy vysvětlit co znamená zkratka http:/
    * se těšíš na vánoce, že budeš dětem skládat hračky.
    * musíš měnit i dobrá technická řešení.
    * jsi utratil více peněz za kalkulačku než za zásnubní prsten.
    * ještě pořád máš logaritmické pravítko a víš, jak jej používat.
    * lide okolo tebe začnou zívat a ty si myslíš, že jsou prostě nevyspalí.
    * je tvůj laptop dražší než tvé auto.
    * tvoje zena nemá nejmenší tušení, čím se zabýváš v práci.
    * sis už dávno spočítal, kolik vyděláš každou sekundu pracovní doby.
    * jsi již zkusil opravit rádio, které tě stálo 20 korun.

P.K.