OT: citatelsky dennik II - Cathedral and the Bazar

Úterý Červen 17 22:10:24 CEST 2008

Tohle jsem kdysi taky cetl, musim rict ze vice se mi libil clanek od
RMS http://www.zvon.org/ZvonHTML/Translations/why-free/chapter1_all.html
Nevim proc ale od Erica Raymonda se mi nejvic libi How to become a
hacker, ty jeho dalsi clanky jsou trosku nezazivne.