[OT] CO rikate na EAV- trebazvitezimvprobihajicisoutezionejvetsiflame :-)

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Úterý Červen 17 15:52:40 CEST 2008

Ale ved ja som nenapisal spit sa... Proste jeden poharik, dve cigaretky, a k
tomu dobru kavu od ci s milym stvorenim. Obcas to velmi pomaha.

A.

----- Original Message -----
From: "Jiri Bezstarosti" <jiri@bezstarosti.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 17, 2008 3:01 PM
Subject: Re: [OT] CO rikate na EAV-
trebazvitezimvprobihajicisoutezionejvetsiflame :-)

Tak pod tohle se klidne taky podepisu, tedy az na ten alkohol.
Hektolitry kafe, tuny cigaret, doma hodnou zenskou a clovek dokaze
cokoli - tohle by mne snad vytahlo i z rakve. Ale ten alkohol mi k tomu
nesedi, po nem se da houby udelat a pokud ma clovek problemy, jen je
zhorsuje - vyzkouseno ;). Jasne, koureni pri rakovine plic taky moc
nepomuze, ale na druhou stranu Vam nezabrani treba napsat krasnej
zdrojak (trosku cynicky, pokud to stihnete), cemuz alkohol muze zabranit
dokonale.

BTW, nejlepsi kafe jake jsem kdy pil je "Papua New Guinea (PNG) A/X
Grade" . A kdyby se nekdo ptal, proboha kde takovou exotiku vezmu, pak
treba http://www.oxalis.cz/. A neni to zas takova financni rana, ze by
si to nekdo nemohl dovolit, ale pozitek z kafe je to dokonaly ;).
Nebojte, nemam s tim prodejcem nic spolecneho a ani nic z takovehle
propagace a kdyby to kafe fakt nestalo za to, tak o nem nepisu, pac to
uz je OT jak krava i kdyz kdo z psavcu-elektroniku nepije kafe ;).
Existuje vubec nekdo takovy ? Nakonec mne na to kafe taky dovedl kolega
elektronik a bylo by skoda o nem nerict dalsim stejne postizenym ;).**

--
Jiri Bezstarosti