Neskore dorucovanie mailov z konfery

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Červen 17 12:18:13 CEST 2008

Dobry den,

posledne 2-3 dni pozorujem, ze mi niektore maily z konfery meskaju aj pol dna - citam odpovede na maily, ktore som este nedostal a ktore dojdu neskoro po tom. Pozeral som aj do archivu, tam su maily okamzite. Napr. stale mi nedorazil tento mail http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2008-June/118326.html a asi polovica mailov za nim. Niektore ale dosli okamzite. Mate podobne problemy?

Podla hlaviciek je zdrzanie tu:
from 80.250.3.70 (EHLO alik.hw.cz) (80.250.3.70) by mta455.mail.mud.yahoo.com with SMTP;

Neviem teda, ci je problem na odosielacej, alebo prijimacej strane. Par mailov som si skusil odinakial poslat na tuto svoju adresu a dosli rychlo..

miro