bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 17 11:33:20 CEST 2008

>Jano,
>
>este ma napadlo nasledovne. Neviem ci to je trochu mimo, ale nestacilo by
>namiesto tych Tvojich funkcii len praobycajne nastavenie/nulovanie toho
>Tvojho flagu. Asembler pouzije aj tak jednoslovnu instrukciu. Takze si
>myslim, ze si staci len nadefinovat to bitove pole a je hotovo. Na
>nastavovanie mozes pouzit priamo Pole.Bit.Funkcia = 1.

To by slo, ale tomu som sa chcel vyhnut - znamena to potom pre 100 bitov mat 100 nastavovacich a 100 nulovacich priradeni, a to je to comu som sa chcel vyhnut.

Inak samozrejme dakujem za diskusiu vsetkym zucastnenym, aj ked uz do toho mojho konkretneho kuska rypat uz nebudem, lebo co chodi to netreba babrat; pre buducnost mam aspon nad cim premyslat...

wek