[OT] CO rikate na EAV - trebazvitezimvprobihajicisoutezionejvetsiflame :-)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Úterý Červen 17 09:55:59 CEST 2008

No to asi ne, ale můžu vám dát návod na jeho výrobu, jelikož
homeopatologické postupy jsou zveřejněné, tak si nemyslím, že by toto šlo
patentovat, ale prodávat to můžete (dokud nenarazíte na právnickou
čarodějnici, která vám to zatrhne):

Vezmete 1L čisté pramenité vody, do něj dáte jednu kapku Fernetu. Týden s
tím budete míchat a protřepávat, tak aby se mojekuly Fernetu každá otřela o
každou mojekulu vody. Nojo, voda je polymer, co s tím? ALe co, takový detail
zanedbáme, třeba se to tím třepáním dokonale roztrhá.

FOR I=1 TO 5

Vezmete 1L čisté pramenité vody, do něj dáte jednu kapku roztoku
připraveného dříve a tento roztok si uchováte a označíte jej koncentrací
"D" + STR(I+1)
2 týdny s tím budete míchat a protřepávat, tak aby se mojekuly Fernetu a
mojekuly otřené vody každá otřela o každou mojekulu té čisté vody.

NEXT I

V homeopatologii jde o to, aby ve výsledné látce bylo minimum, nebo ideálně
vůbec nic z té původní látky, co byla do vody přidaná, ale aby každá
molekula vody byla "otřená" a nesla si tuto informaci ve své paměti a
nejúčinnější a nejdražší jsou právě ty co mají nejvyšší číslo D

Tož dobrou chuť!

:-D

PS: lovím v paměti, je to už >5 let co jsem to četl, tak to označení může
být jiné písmeno než D, případně mě opravte)