bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 17 01:12:11 CEST 2008


>Mno, treba ja bych to tree-menu resil jako jednourovnovnou tabulku, 
>jednotlive urovne jsou serazeny za sebou, max. 255 polozek celkem:
>
>typedef struct
>{
>   const char* s_szName;
>   BYTE m_btChild; //special value 0 = last entry
>} entry;
>
>entry g_aMenu[] = { ... };
>
>Funkce, co se o menu stara, umi obslouzit 'nahoru' (skoci na predchozi 
>polozku), 'dolu' (skoci na dalsi polozku), 'escape' - skok o uroven vys a 
>'enter' - coz bud skoci na podmenu a dal se vykonava, nebo vyskoci ven s 
>indexem polozky v tabulce. A pak uz staci jen dlooooooooooouhy switch, 
>podle delky tabulky.
>
>Srovnejte s poctem prvku pole p. Sinka (jehoz reseni je samozrejme taky 
>spravne, jen jinak). Je samozrejme mozne, ze jsem nejakou dodatecnou 
>funkcionalitu prehledl - tohle umi jen zakladni navigaci a nejaky bit 
>toggle. A samozrejme vyzaduje nejaky stack historie.



Hmmmm... Ale ten generator si musite pisat ad-hoc, ci sa mylim?
Nieco by slo predzut... No, mozno co sa tyka mnozstva roboty tak v tom rozdiel nebude... ale na prvy pohlad to znie to dost rozsafne... Co presne programujete, aj nejake male jednocipy?

wek




Další informace o konferenci Hw-list