bitfield v avr-gcc

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Červen 16 23:44:01 CEST 2008

No, tak ja budem tiez pisat hore kokotom... <g>

bity.def
---
motor1
motor2
motor3
heblo1
heblo2
---

z toho si udelam header.h
----
//do not edit
extern DWORD g_adwFlags[ 1 ];
#define MAX_BITS 5

#define LOCAL_SET_MOTOR1 ( g_adwFlags |= 1 )
#define LOCAL_SET_MOTOR2 ( g_adwFlags |= 2 )
.
.
.

#define REMOTE_SET_MOTOR1 SendPacket( 1, SET )
#define REMOTE_SET_MOTOR2 SendPacket( 2, SET )
.
.
.
---

RecvPacket pak uz bude delat jen nejaky g_adwFlags[ iOffs / 32 ] |= ( iOffs
% 32 );

nepotrebuju zadny bitfieldy, vse se upravuje na jednom miste atd.
Ja bych to psal v Perlu, protoze je na to idealni (s vetsi nebo mensi mirou
hnusu jde pouzit temer cokoli jineho).
Muj nejdrsnejsi generator tabulek generuje v soucasny dobe 46MB .cpp, sem
zvedavej, kdy se z toho to gcc zblazni ;-))