bitfield v avr-gcc

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pondělí Červen 16 23:08:32 CEST 2008

At 22:24 16.6.2008, Jan Waclawek wrote:

>To, to. To je znova oriesok pre moje vrodene bordelaratvo. A este ten
>poriadok udrziavat spolu s kolegom, s ktorym zdielame datove struktury a
>headery... ;-) )

A co nejakej generator hlavicek? Ja to pouzivam furt, anzto udrzovat
headery a tabulky a takovy srandy je s beznym preprocesorem zbytecne slozity.

Tj. z jednoho definicniho souboru nageneruju pametovou strukturu, makra na
praci s ni i ta komunikacni makra a je vymalovano a stale konzistentni.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.