bitfield v avr-gcc

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Červen 16 22:24:00 CEST 2008

> Ak sa pozries do definicie toho mojho bitoveho pola, mas cislo bitu, ktory
chces
> zmenit, povedzme 13.

Aha, no takto to mam teraz, ale to sa mi nepaci.
Ja b y som bol rad, keby sa mi do toho bitoveho pola namiesto mna pozrel kompilator, a on sam zistil, ze je to bit 13.

> V tvojom pripade je to to iste. Mas cisla bitov z toho menu,

Nie, nemam. Musim sa najprv pozriet... Vies si vobec predstavit, kolko namahy to pri mojej vrodenej lenivosti znamena...? :-)

> Samozrejme, aby si v tom mal poriadok,
> musis si to premysliet a poriadok v tom
> udrzat sam. Inak problem.

To, to. To je znova oriesok pre moje vrodene bordelaratvo. A este ten poriadok udrziavat spolu s kolegom, s ktorym zdielame datove struktury a headery... ;-) )

wek