Akumulatory

Tony Malecký tony@malecky.cz
Pondělí Červen 16 21:58:10 CEST 2008

Pokud můžu poradit z vlastní zkušenosti (s li-pol baterkama lítám v
modelech) tak hlavně nevěřte udávaným parametrům baterky pro modeláře,
speciálně co se týká proudového zatížení. Strašně přehánějí a v reálu jsou
parametry baterky tak spíš poloviční. Takže potřebujete něco kde prodejce
udává 20A a krátkodobě 40.  Co se týká výrobce baterek, Pro vrtulníky kde je
potřeba to nejlepší se používají baterky KOKAM, jsou ale nejdražší. Ostatní
výrobci jsou srovnatelní (parametry určitě, cenou s mírnými rozdíly).
Jednoduché to nebude ani s nabíjením, protože je potřeba při nabíjení hlídat
články zvlášt a nevím o žádné modelářské nabíječce která by zvládla 9-10
článků. Aby to nebylo moc drahý tak by se dala postavit kaskáda od
www.zajic.cz   Jo a pri vybijeni to bude chtit neco na ochranu podvybiti.

Tony

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, June 16, 2008 9:01 PM
Subject: Re: Akumulatory

Pardon, nejak mi to z myslenkoveho pochodu vypadlo. Baterie je do
vrtacky. Ale nezblaznil jsem se, potrebujeme navrtat kotevni body v
jeskyni, v miste kam je dost obtizne se vubec dostat natoz sebou jeste
tahnout vrtacku s tezkymi baterkami (dlouhe plazivky, sifony a podobne
libustky) a objevitelska vasen se neda zadnymi penezi zaplatit :-)

Ales Prochaska