Akumulatory

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 16 21:01:23 CEST 2008

Pardon, nejak mi to z myslenkoveho pochodu vypadlo. Baterie je do
vrtacky. Ale nezblaznil jsem se, potrebujeme navrtat kotevni body v
jeskyni, v miste kam je dost obtizne se vubec dostat natoz sebou jeste
tahnout vrtacku s tezkymi baterkami (dlouhe plazivky, sifony a podobne
libustky) a objevitelska vasen se neda zadnymi penezi zaplatit :-)

Ales Prochaska