bitfield v avr-gcc

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Červen 16 20:21:55 CEST 2008

--- On Mon, 6/16/08, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> wrote:

> Ano, to je pravda, ze na prenos absolutnej adresy pointer
> nie je vhodny. Ja som si blbo premyslel priklad. Moj
> skutocny problem je v tom ako urobit efektivne tabulkou
> (polom structov) riadeny system menu - tam ta analogia s
> funkcnymi pointrami vynikne viac.

Tu sa da zaobist bez bitovych poli. Pristup napolozky "beznych" struktur je v C bezproblemovy bez ohladu na zarovnanie v strukturach.
pointer = &struct.item

Inac nieco take, co si chces spravit, uz pre AVR, v GCC spravene mam :-) Nie je to este celkom dotiahnute, ale v principe mi to chodi. Ak mas zaujem.. Pozor - predstavy o efektivnosti sa mozu odlisovat :-))

> V tej syntaxi nevidim problem. Ak sa Ti zda ze sa s tym
> neda vysporiadat, tak vid funkcie z predchadzajuceho mailu,
> ale tie operatory (* a &) su ekvivalentne.

No v C neurobis pointer na bit v C-ckovom chapani slova pointer. Mozes si urobit
struct{