Dalkovy prenos dvoustavoveho signalu

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Červen 16 17:33:08 CEST 2008

On Mon, 16 Jun 2008, Brandejs Petr wrote:

> Mohl byste mi trochu napovedet? Taky neni presne znama trasa kabelu; jen
> IN a OUT body:-( Sice zjistim, ze je to preruseno (ted jde o to, jestli obe zily
> nebo jen jedna, popr. zkrat mezi zilami kabelu) napr. v delce 670 m, ale co dal?
> To spis nejake to telefonicke "pipatko", ale muselo by byt sakra citlivejsi, aby
> to vzalo zilu kabelu v zemi.

Zatlucte nejakou zeleznou tyc u kazdeho konce jednu a pouzijte zem jako
treti vodic pro zjisteni jestli je pryc jen jedna zila nebo obe.

Pak jak uz Vam tu bylo receno - kde to zhruba je muzete urcit ruzne,
merenim kapacity nebo odrazu pokud mate osciloskop. Taky muzete pouzit
metodu postupne aproximace, ale to je treba vedet kudy to vede.

Ja bych se obratil na nejakeho kabeloveho operatora (02, CDT, rozvodaci,
kabelovka) a zkusil bych sehnat kontakt na jeho techniky kteri to
vytycuji. No a pak se s nejakym domluvit zda by Vam to za nejaky ten
peni(zs) nevytycil. Prijede, pripoji na konec pipak a pak jde s tim slonim
uchem a mava a hleda . Hezky Vam tu trasu vystrikne sprejem a nejspis
i pozna misto kde to je prerusene. Kdyz je ten spravny cajk, jde to jak
po masle...